Mācību semestri noslēdzot, 7.b, 8.b, 10.klase latviešu valodas stundā skatījās režisores Martas Elīnas Martinsones filmu pusaudžiem “Tizlenes”. Skatoties filmu, skolēniem bija uzdevums vērtēt to – uzrakstīt filmas plusus un mīnusus.
Apkopojot vērtējumus, skolēnu secinājumi ir šādi:
- vide un apģērbs atbilst 20.gs.deviņdesmito gadu beigām, tas ļauj iejusties filmas atmosfērā,
- labi tas, ka filmas veidotāji runā par pusaudžu problēmām, tikai šo problēmu klāsts varētu būt mazāks,
- filmā risinātās tēmas ir aktuālas arī mūsdienās,
- A. – “labi tas, ka meitenes cīnās par savām tiesībām”,
- L. – “labi un uzskatāmi parāda, ka meitenes, cenšoties būt stilīgas, sāk dzert, pīpēt, nodot draugus”,
- K. – “patīk, ka vēstītāja ir meitene un stāstījums ir 1.personā”,
- S. – “veidota ar labu humoru”,
- K. – patika, ka tika dots labs padoms – vienmēr domāt pašam, nevis skriet pakaļ citiem,
- patika mūzika,
- labs filmas nobeigums;
- filmas mīnusi:
- R. – “slikti, ka filma saistīta tikai ar meitenēm”,
- “nebija pietiekami labas aktiermākslas”,
- nepatika dziesmu izvēle filmā,
- pārāk haotisks sižets,
- par daudz pārspīlējumu,
- nevajadzīga nēģu epizode,
- G. – “filmā māca lietas, kuras nebūtu jāmāca”,
- nepatika Sarmītes nodevība,
- parādīts mobings pret klasesbiedriem,
- pārspīlētas kautiņu ainas,
- L. – “filma lielākoties bija garlaicīga”,
- K. – “pārspīlējumu dēļ ir neomulīgi skatīties”.